zondag 29 september 2013

beautytip | geen poederhoofd meer!


Vandaag heb ik een beautytip voor jullie die ik echt helemaal geweldig vind! Soms heb je wel eens dat je poeder een beetje te zichtbaar is, bijvoorbeeld door de donshaartjes op je gezicht. Maar ik heb een trukje ontdekt en nu heb ik daar nooit meer last van! Woohoo! Zijn jullie al benieuwd geworden ;)? Lees dan verder voor the truc...


Voor dit trucje maak je gebruik van een vochtige beautyblender en je kan dit ook met een gewoon vochtig sponsje doen, maar de beautyblender werkt wel fijner. Zie wel dat je hem goed 'uitknijpt' in een handdoek, zodat hij niet meer té vochtig is. Anders kan het zijn dat je je poeder in zijn verpakking nat maakt en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Nu ga je gewoon met de beautyblender in de poeder, je beweegt wat heen en weer zodat je product meeneemt en dan deppen maar op het gezicht! Je zal zien dat je huid nog steeds gematteerd wordt en een lichte dekking krijgt, maar het poederige effect is er totaal niet meer!

Ook als je dus gewoon teveel poeder hebt aangebracht met een kwast, kan je nog altijd met een vochtige beautyblender er overheen deppen en de "poederigheid" is weg, awesome toch?

Ik dacht eerst ook: 'maar huh dan gaat je poeder toch gewoon weg door het water?' Nee dus! Je kan je huid ook echt mat zien worden, ik bijvoorbeeld heel duidelijk op mijn neus, omdat die glimt.

Ik heb onlangs een dupe beautyblender gekocht van Ebelin, deze kan je kopen in de DM in Duitsland. En deze dupe is echt ge-wel-dig, ik heb niet de echte, maar anderen die ze wel alle 2 bezitten, zeggen dat deze dupe erg goed is, ook is hij iets groter waardoor je zelfs sneller kan werken! En het beste van al is dat deze maar 2 à 3 euro was. Wat een budgettopperrrr.

Ik gebruik de nieuw poeder van Catrice, de All Matt plus. Dit is echt een aanrader by the way!

Ik gebruik dit trucje nu echt elke dag! Sterker nog, ik gebruik alleen concealer en deze poeder als gezichtsmake-up omdat ik het er zo natuurlijk uit vind zien. Ik heb best een moeilijke huid voor foundation, waardoor deze moeilijk, er natuurlijk uitziet op mijn huid alsof ik niks opheb.

Sarah


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...